Vänner

I lördags hade jag kalas igen!

Bjöd på minichokladcupcakes med vaniljfrosting och små cupcakes i sockerpasta på, chocolate chip cookies, strawberry- and cheesecakecupcakes, vaniljcupcakes med chokladfrosting och rosetter i sockerpasta och en browniecheescake med hallongrädde.

Även receptet till browniecheescaken hittade jag i "Lyxiga cupcakes och läckra kakor", jättegott!
Ett lager brownie, ett lager cheescake och så grädde vispad med hallon och florsocker på det!


Lotten tillverkade en egen liten skapelse! ;)

Smält choklad på hallon, blåbär och apelsin.

Toppat med digestivekex.











Sen hade jag alldeles för mycket cupcakes och kakor över...!

Spännande grejer från Indien och Mexico, fina rosenträd och en skål i servisen som jag och Simon samlar på var bland annat det jag fick i födelsedagspresent!

Blev en otroligt klar och fin kväll i lördags!

Nu har jag nästan som ett litet växthus på balkongen! Har fått jättemånga fina blommor!

Rosenträden har jag bara ställt lite provisoriskt i glasvaserna som vi hade på vår vigsel förra året. Får plantera dem bättre vid ett annat tillfälle... Och komma på hur jag ska placera alla blommor :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0