The Secrets Of The Woods

Nu kommer vi så till sist till min absoluta favorit bland alla tårtor och sockerarbeten under International Sugarcraft Exhibition i Telford.
Detta är tillverkat av en guild som skapat en hel värld av nallar som gör olika saker.
Det är bröllop, scouter, picknick, grillning, bad och lek. Jag blev helt fashinerad av detta och tycker det är så häftigt! Jag pratade med dem som gjort detta och de berättade hur de gjort, hur ofantligt lång tid det tog och varför de "bara" fick Bronze. Spännande! "The Secrets Of The Woods" kallar de detta tema-bord. Titta och njut av alla detaljer och allt det gulliga!


 






















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0