Kom i min famn

Titta vilken fantastiskt stor present jag fick idag på nationaldagen! :D

Nej jag skojar bara.
Detta paket hämtade jag ut för en vecka sedan.
När vi landat på Birminghams flygplats och jag hämtade min väska på rullbandet visade det sig att ett hjul hade lossnat, sömmen på väskan var spräckt och märket hade helt lossnat. Jag gick till informationen och berättade vad som hänt och de tittade genast på min väska och tog mitt telefonnummer och mina adressuppgifter. Två dagar efter jag kommit hem till Sverige ringde de från flygbolaget och sa att de skulle skicka en ny väska till mig. Där snackar vi god service!
Så bara en vecka senare kom en liten avi hem att jag hade ett paket att hämta ut.
Och det var ingen dålig väska minsann, jättefin och rymlig med fyra hjul!

Verkligen god service! :)

Nu tittar jag precis på slutet av nationaldagsfirandet på svt samtidigt som jag läser ikapp alla bloggar som jag ligger 2 veckor efter... 

Idag har jag även avnjutit årets första Magnum!

Hoppas ni haft en bra nationaldag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0