Frankfurt - Landvetter

Kl 6 morgonen därpå ringde klockan. När det då ljusnat utanför fönstret kunde vi se vilken fantastisk utsikt vi hade! Kanske inte så konsitgt när vi bodde på 11:e våningen...



Alldeles för få timmar i ett alldeles för fint rum!


När det nu ljusnat ute kunde vi se lite mer av omgivningen.


Men vi var så galet trötta alltså! Ni ser ju här, kändes som om man skulle somna vilken sekund som helst...

Nu såg man mer av det häftiga taket!

Gå och gå och gå och gå....

Hotell på ena sidan vägen och flygplats på andra sidan. Smidigt!

Frukost på flygplatsen!


Gissa om jag var hungrig!?! Jag som måste äta frukost direkt när jag vaknar ungefär...!

Usch vad trött och sleten jag var alltså!



Efter en skön tur på flyget, där jag somnade och vaknade i princip hela tiden (ni vet när man är så där skönt slö och lagom borta), var vi så tillbaka på Landvetter.

Nu var det bara att åka direkt till Tårtdecor och fortsätta jobba. Det var ju en vanlig måndag i maj, här kan vi inte vara lediga minsann! ;)

Tack för en intressant, rolig och härlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0