Chocolate Chip Cookies

Något annat jag bakade till mina kalas var Chocolate Chip Cookies.
Det var spännande. Hade aldrig gjort dem innan och hade ingen aning om hur de skulle bli.

Såg en bild på dem i den fina boken "Lyxiga cupcakes och läckra kakor" (åh borde besökt Hummingbird Bakery nu när jag var i London!) som jag fick förra året när jag fyllde år.
Det var en bild på mörka chokladkakor som såg jättegoda ut.

Men när jag blandade ihop smeten insåg jag att kakorna inte skulle bli så bruna som på bilden.

Bilden tillhörde ett annat recept... Men men, då var det ju extra spännande att se vad detta skulle bli!

Kakorna svällde upp något förskräckligt i ugnen och blev riktigt stora!

Ja, ja, det blev helt enkelt sådana där vanliga cookies som man kan köpa på typ Subway. Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0