Cathrines student

Från Marstrand ner till Torslanda tänkte vi att snabbaste vägen måste vara via Kornhalls färja... Så vi tog färjan över till Hisingen.


En strålande glad student!



Tove och Lemuel var också där!

Lemuel är vän till Cathrines fästman Björn. Och Björns bror skall i sommar gifta sig med Lemuels kusin. Och Björns syster är gift (? nu minns jag inte helt om de är eller skall) med Lemuels bestman. Och Simons familj är barndomsvänner med Cathrines familj (fram tills idag har Tove & Lemuel trott att Simon också var släkt med Cathrine, rackans då!). Och jag gick ju bibelskolan ihop med Tove & Lemuel för er som inte minns hur jag känner dem. Och sommaren efter bibelskolan så var jag med Simons familj och Cathrines familj i Kroatien.
"Och så hör vi alla ihop i livets stora cirkel".
:D


Coola bilen som Cathrine blev körd i från skolan och hem.


Varför ha bagage i bagageutrymmet när man kan ha motorn där?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0