Två dagar vid havet

Japp nu är jag ju hemma från min smålands-semester.
Tydligen hade vi årets varmaste dag igår och idag har det också varit strålande fint, så det gällde att ta tillvara på dessa två dagar. Har min sista semestervecka nu, på måndag börjar jag jobba igen.
Fantastiskt, hela TVÅ varma dagar på 4 veckors semester. Man får verkligen vara tacksam...

Igår umgicks jag med Zandra hela dagen. Hon åker tillbaka till Nya Zeeland på tisdag.


Vi åkte ut med Zandra och hennes föräldrar i deras båt och hade en underbar dag på havet!



Hönö/Öckerö-färjan dundrade förbi.


Brattön skymtar i bakgrunden.


Vi åkte mot Marstrand och för att komma dit med båt om man kommer från syd-ost behöver man åka genom denna trånga passage.




Zandra och jag la oss i fören på båten och hade det riktigt gött :)






Här hade jag och Simon vår bröllopsfest. Tänk att det snart är 1 år sedan! Tror inte jag varit här sen dess.





Efter ett litet besök på Marstrandsön stannade vi på ett ställe och badade och fikade.



Idag har jag varit på Rörtången hela dagen och blivit riktigt solbränd. Nästan lite för bränd ;)



Så jag har haft två sköna dagar. Verkar som det skall bli soligt imorgon också men vi får väl se vad dagen bjuder på :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0