Ett evigt flängande

Igår morse åkte jag ner till Mölndal och lämnade in vår bil på en verkstad för att fixa bromsarna som knappt fungerade längre. De skulle ringa när de var klara. Jag åkte ju sedan ut till havet och var där hela dagen och givetvis dog min mobil. Och Simon kan inte svara när han jobbar. Så stackars killen på verkstaden kunde ju varken få tag på mig eller Simon. Det resulterade i att bilen blev kvar på verkstaden inatt (Simon åkte ändå ner dit efter jobbet igår för att kolla ifall de kanske lagt ut nyckeln men nej, bilen stod bakom lås och bom) så jag fick ta bussen ner dit idag för att hämta bilen. 

Sedan åkte jag hem en stund och åt lunch för att sedan åka ut till havet igen och fika med mamma och Ellinor och ta mig ett dopp. Nu är jag åter hemma och väntar på Simon som är på väg hem från jobbet. När han kommer ska vi bege oss upp mot Kungälv igen... Vilket flängande! ;)

Det är i alla fall underbart att kunna köra och bromsa med bilen utan att det låter som om hela bilen ska braka ihop!

Har inte fotat något idag så istället kan jag visa några foton som jag fått av Therese som togs med hennes kamera när vi spexade med Linda och Emanuel på deras bröllop!
 


Jag var så trött i fötterna så skorna åkte av när vi skulle äta bröllopstårtan.


Tror jag har glömt att visa bild på min fina håruppsättning som Madde gjorde på mig! :)

Tyvärr har jag ingen bättre bild än så här, men det var i alla fall en inbakad fläta på ena sidan som sedan gick över i en vanlig fläta som gick över lockarna som ni kan se på bilden. Denna bilden är tagen sent på kvällen så lockarna har börjat falla ur lite nedtill, men jag var verkligen jättenöjd med uppsättningen i alla fall! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0