You'll already saved me

Har för en gångs skulle haft en lugn och skön helg.
Även om vi städade hela dagen igår så var jag åtminstone hemma.
 
Idag har varit en riktigt bra dag!
Var på en jättebra gudstjänst i förmiddags. Sen lämnade vi in lite grejer på second hand som vi rensade ut ur förrådet igår.

Resten av dagen har jag spenderat här i soffan, skönt! :)
Men nu börjar jag nästan bli rastlös...
Har inte haft tid att kolla på Heroes på nästan 2 månader, den serien borde jag kanske fortsätta med nu?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0