You are the strength that keeps me walking

You are the light that's leading me to the place where I find peace again.



Update: Det var inte chillisås utan chillikrydda i såsen Simon gjorde igår. Viktigt att poängtera.

Har varit en ganska omvälvande och lärorik start på år 2012 för mig.
Jag ska lära mig ta kontroll, inte stressa, börja träna.
Pratade med min naprapat idag för att hon ville kolla hur jag kände nu i efterhand.
Det är inget specifikt "fel" med min rygg utan, som hon sa, "många bäckar små".

Just nu övar jag på multitasking; Kollar på Top Model Sverige samtidigt som jag bloggar, kollar facebook och kollar ut vilket pass jag vill gå på mer i veckan på Sportlife.

Strax ska jag och Simon kolla på ett förslag på tack-kort som vi fått från vår bröllopsfotograf och bestämma lite hur vi vill ha det.

Men ibland, ibland behöver man faktiskt bara sitta i soffan och ta det lugnt!


Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆

vad roligt att du gillar bloggen :)

2012-02-01 @ 07:52:48
URL: http://fashionstars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0