There'll be no sunlight if I lose you baby

Hejhej!
Har precis kommit hem från kyrkan.
Satt mig i soffan med varm choklad och en cupcake.

Och där var ledigheten slut som jag skrev om igår.
Eller i alla fall den där känslan av att göra INGENTING.
Den varade ju en hel dag i alla fall, alltid något...
Idag fick jag veta att Bara Universitet drar igång imorgon.
Nästa vecka är det möte på tisdagen, Bara Tjejer ledarträff tisdag eller onsdag, Bara Universitet på onsdagen, Bara Vara på fredagen, ungdomsråd på lördagen och gudstjänst på söndagen.
Skulle inte jag börja ta det lugnt?


Favoritlåten just nu är med den här killen: 

Den är ju bara helt underbar och är även med i eftertexterna till den mest underbara av filmer!! 
Ni vet säkert vad jag talar om ;)
God natt! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0