Ta hand om sig själv

Fick ett jättebra tips från en vän om en kiropraktor. Så dit skall jag allt ringa och boka en tid. Tack Cathrine! :)

Sen tyckte Alexandra att jag skulle prova att dricka brustablett B-forte, är säkert så att min kropp behöver lite extra vitaminer och magnesium. Ser inte så fantastiskt gott ut, och det var det inte heller, men det finns allt värre saker att dricka!

Så nu ska här allt bli ändring. Vill bli av med huvud- och ryggont.

Dessutom är temat i min kyrka just nu: "Kraft att klara av - styrka att stå ut".
Bra, jag behöver kraft!

"Allt förmår jag genom honom som ger mig kraft."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0