Söndagmiddag

Då Simon skulle sjunga idag och vara i kyrkan kl 9 för att öva, tog jag bussen upp till Kungälv kl 10.
Fick mig en promend från kungälvsmotet in till centrum.

Nu har vi precis ätit söndagmiddag!
Simon och jag försöker utöka våra matlagningskunskaper lite...
Så idag blev det skinkstek och klyftpotatis!
Jag använde gjutjärnsgrytan, som vi fick i julklapp, för första gången.  


För att vara första gången blev det helt okej :)

Nu får jag snart besök och Simon ska iväg på innebandy.
Tjo hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0