Sånt där man får lite ångest över

Något jag skäms över är att vi inte skickat ut några tack-kort från bröllopet än.
Jag tycker att tack-kort bör skickas ut ganska snart efter bröllopet, typ 3-4 månader efter. Men imorgon är det redan 5 månader sedan vi gifte oss! Från andra som gifte sig i somras har vi redan fått tack-kort...!

Men vi jobbar på det. Har flera gånger planerat in en dag att sätta oss med det. Som idag t.ex, tanken är att vi skall välja ut foton nu. Hoppas det inte blir allt för svårt att välja alltså!


Nej jag får väl skylla på att vi helt enkelt inte haft tid eller råd.
(och jag VET, det är ingen som har sagt någonting om det. Jag vet att det inte är någon som kräver något. Det är som vanligt bara jag som anser och jag som sätter press på mig själv.)
Jag vet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0