Övning ger färdighet

Japp då var det samma sak igen, nyss hemkommen.
Strävar efter att sova.
Jag är ledsen för de tråkiga blogginläggen och bristen på bilder.
Min mage kurrar fibrilt, har inte ätit sedan lunch så nu ska jag gå och äta kycklingpaj som Simon gjorde till middag idag. Tråkigt när man inte kan äta middag tillsammans bara.

Förmodligen hörs vi lika sent imorgon, eller senare så det kanske blir på fredag nästa gång.
God natt!

okej då... för att det inte ska bli allt för tråkigt bara måste jag slänga in en bild ;)
Sitter vid Simons dator så jag rotade igenom lite bilder och kolla vad jag hittade haha!

Första gången som jag skulle övningsköra! Det är i en stor grusgrop hos moster i småland :)

Det va tider det... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0