Omvälvande

Idag var jag hos en naprapat och det blev en väldigt annorlunda och märklig stund.
Går knappt att beskriva.
Men ont gjorde det och väl behövligt var det.
Först var jag så stel så hon kunde inte ta i mig utan fick ge mig små stötar med ström.
Sen knäckte hon nacken och ryggen och grejade.
Nu är jag öm och så sa hon att det skulle bli.

Men det blev så mycket mer psykiskt än jag trott och jag hamnade i en sådan där situation ni vet när man undrar "hur i all världen kom samtalet hit?!?!"
Nej jag vet inte, ville hållt mig mer till det rent fysiska. Men det är väl svårt att "behandla" en kropp utan att kolla på helheten kanske.

Sammanfattningen blev i alla fall: Sluta stressa med allt och börja träna!
Så imorgon ska jag antagligen på Body Jam! ;D


Kommentarer
jamie

Du är superlik en gammal vän till mig! Kul blogg!



Xxx

2012-02-01 @ 17:57:45
URL: http://tjoem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0