Ny kategori: TÅRTDECOR!

Det var väl kanske på tiden!
Ville samla allt som har med Tårtdecor att göra i en och samma kategori.

Detta har hänt hittills:

* Jag gick på Baskurs 28 mars 2010

* Scandinavian Cake Show september 2010

* Vem som vann Scandinavian Cake Show 2010

* Jag gick på Bröllopstårtskurs 2 oktober 2010

* Överraskning oktober 2010

* Min första tårta oktober 2010

* Julgodis i chokladformar december 2010

* Hur jag förvarar tårtdekorationerna från bröllopstårtan

* Jag gick på Nybörjarkurs i Sugarflowers 10 september 2011

* Ätbara Converse oktober 2011

* Höstbukett i kallt porslin oktober 2011

* Pepparkaksmuffins november 2011

* Min andra tårta januari 2012
 
* Cupcakes januari 2012


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0