Ena projektet klart. Nästa projekt påbörjat.

Så då var årshögtid och allt med power point avklarat!
Simon smygfotade tydligen mig förut med sin nya Samsung Galaxy SII som han fick hem på posten igår... ;)

Ja det blev flera intensiva timmar denna vecka...
Det var till och med en som undrade om jag är anställd i kyrkan idag! Oj! Ja det kunde man kanske tro haha, blev lite mycket just idag bara då jag både var engagerad i köket som värdgrupp och på själva mötet med det ena och det andra. :)

Nu har jag startat nästa "projekt" för den här veckan (eller det startades väl egentligen igång redan igår) men nu börjar bakningen på allvar inför Simons födelsedagsfirande på söndag.
Har en tårtbotten i ugnen just nu. Eftersom jag nu ändå jobbar på TÅRTdecor så får jag väl försöka...! ;)
Om det blir något vettigt att visa upp kommer det förmodligen upp bilder här på bloggen imorgon eller på söndag.


Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆

vad roligt att du gillar bloggen!

och tack för svaret :) hade jag ingen aning om

2012-01-07 @ 07:45:28
URL: http://fashionstars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0