When you wish upon a star

Började dagen nere i gymmet!
Efter det har jag ätit frukost, plockat undan lite, ringt samtal och diskat.
Alltså jag är så fruktansvärt trött på att diska nu!!
GE MIG EN DISKMASKIN!

Mina topp tre önskningar just nu:
1. Bänkdiskmaskin
2. Hylla/förvaringsskåp till sovrummet
3. Systemkamera så jag kan ta bättre bilder

Lycka till...

Hittade en bänkdiskmaskin på Elgiganten för ett tag sedan, men den ser så fyrkantig och tråkig ut. Vill ha en med lite rundade kanter. Dessutom är den dyr.

Har letat på Blocket också för vissa jag känner har hittat diskmaskiner där för 500 spänn.
Men när vi letade hittade vi inte en enda för under tusenlappen. Typiskt.
Problemet är inte bara att hitta en bra och hyfsat billig diskmaskin, vi måste komma på hur vi bäst kopplar in den också...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0