We're perfectly imperfect

Idag skulle min "tränings-partner" på möte så hon skulle inte hinna träna, vilket tydligt bevisade behovet av att ha någon att träna med; Jag tappade helt sugen på att åka till Sportlife och kände inte för att gå till ett pass ensam (skulle provat bodystep idag men jag vill helst inte göra bort mig ensam hehe...!)

Så jag tränade hemma i vårt gym en stund istället. Är så himla praktiskt med ett gratis gym i huset! :D

Det finns allt möjligt att tillgå i gymmet, allt från diverse styrketräningsmaskiner och cyklar, till en boxningssäck och den här roliga pilates-bollen.


Men det jag skrev om igår, att man hinner så mycket när man kommer hem tidigt, ja det märktes idag. Idag har det bara blivit lite handling, gym, tvätt och disk.
NU har jag precis satt mig i soffan och vad är klockan? 22.30! Men imorgon har jag faktiskt sovmorgon om jag vill ;) Så nåt kul skall jag väl allt hinna med ikväll också! Men först måste jag ner och hämta tvätten... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0