My heart is freaking out when I held ya

Haft en halvbra dag idag.
Vaknade med lite huvudvärk och ont i halsen.
Känner mig i allmänhet hängig.
Vart lite nya grejer idag och som den tråkiga, icke stresståliga, oflexibla och kontrollbehovs-människa jag är blev det lite mycket.
Kanske beror det också på alldeles för få timmar sömn.
Det blev ingen semla på semledagen, för klockan hann bli en kvart efter midnatt.
Surt sa räven.
Men grymt god var semlan i vilket fall!

Nu ska jag kolla på Top Model Sverige. Tur att det finns tv3play!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0