Slut för alltid


Åh.
Nu har jag sett helt klart på Heroes.
Har kollat på Heroes flera gånger i veckan sen typ oktober.
Det tog sin lilla tid att ta sig igenom alla 5 sässonger, men det var verkligen en serie jag fastnade för!
Jag kommer verkligen sakna att inte kolla på Heroes mer :(
Det har blivit som en vana för mig, ett sätt att koppla av.
Om jag såg på Heroes visste jag att jag var ledig.
Tråkigt att tittarsiffrorna var så låga att serien lades ner...
För den skulle kunna fortsätta, slutet var relativt öppet. 
Men det var ändå ett bra slut också. Ett avslut. 
Åh.
(Du som inte är intresserad av Heroes kan sluta kolla nu...) :P



 







Haha måste bara visa en sista bild! Har googlat runt en hel del och kolla vad som dök upp; En bild på skådespelare från Heroes tillsammans med Dr. House! ;D


Kommentarer
Simon

4 säsonger älsklingen!!! = 5 volymer ;)

2012-03-01 @ 10:06:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0