Lördagsnöje

Ni märker ju på bloggandet att jag inte varit hemma så mycket idag.
Åkte till jobbet kvart över 9 imorse och kom hem nu vid halv 7 ungefär.
Efter jobbet åkte jag och Simon direkt till IKEA!
Kollade på lite grejer vi funderar på att köpa till sovrummet :)
Sen åt vi middag i restaurangen där.


Men vi får ta och fundera ett tag till och mäta lite och så...
Så det enda jag kom hem med var en blomma och en kruka för 50 spänn!

Härligt med lite ny vårfärg i fönstret!

Tänka sig att jag lyckades gå på IKEA utan att köpa på mig annat onödigt ;)
Nu börjar melodifestivalen!
Trevlig lördag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0