Investering i mig själv, eller?

Då har jag äntligen bestämt mig!
Idag köpte jag ett kort på Sportlife.

Till kortet fick jag en vattenflaska och en handduk. Jag kommer få en väska också men de var slut för tillfället.

Så nu kan jag träna obegränsat i ett år framöver, både i Rollsbo och i centrum!

Det svider dock i plånboken, men jag får väl helt enkelt se det som en investering i mig själv.
Träna var det som naprapaten rekommenderade och jag känner i ryggen och nacken att det gör gott att träna.
Det är tråkigt att bara träna nere i gymmet, så jo, ett kort fick det allt bli så jag kan träna till medryckande musik med en instruktör som pushar! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0