Åren som passerar

Idag firade vi Lemuel som fyller 27 år på onsdag!

Det var jätteroligt för jag fick träffa flera som det var jättelänge sen jag såg!
Lena till exempel, henne har jag nog inte träffat sen Tove och Lemuels bröllop för 2,5 år sedan.

Eller Linda & Emanuel, dem har jag inte träffat sen fjärde advent.


Lemuel och hans nya headset...!

Det bjöds på allt från våfflor till cupcakes och tårta!




Cathrine och Björn var där.

Jag var med Simons familj och Cathrines familj i Kroatien för några år sedan. Cathrines familj är barndomsvänner med Simons familj. Och Cathrine är förlovad med Björn som är kompis med Lemuel som jag gick i bibelskolan med.
"Och så hör vi alla ihop i livets stora cirkel."

Sen föll tröttheten på...




Efter det åkte vi till Simons familj på middag och melodifestivalen.

Jag tyckte det var en bra delfinal. Låtarna som gick till final var ju helt rätt! Vad tyckte ni??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0