När tiden inte räcker till

Ibland får man bara inse sina begränsningar.
I år inser jag, till mitt stora förtret, att jag inte kommer hinna skriva eller skicka några julkort! Förra året skickade vi 25 stycken julkort, men i år blir det inte så :( Kanske har jag inte prioriterat det ordentligt. Men jag får helt enkelt skylla på vår flytt, allt fixande och iordningställande här hemma, långa dagar på jobbet, mycket tid i kyrkan och vår bilskrutt som tagit upp väldigt mycket av min tid och tankeverksamhet. I veckan som kommer måste jag prioritera en enda sak varje dag efter jobbet för att hinna klart till jul. Så jag får bara inse att tiden inte räcker till. Det känns jättetråkigt och nästan oförskämt :(
 
Jag vill tacka er alla som redan har skickat eller hade tänkt att skicka julkort till oss. Det uppskattas! :)
Här får ni ett litet digitalt julkort av oss!
Med tillönskan om en riktigt God Jul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0