Hemma på min gata i stan

Oj vad det snöat idag!
Och oj vilken lång dag det varit!
Jag kom hem strax efter kl 20 ikväll, Simon kom hem kl 21. Då hinner man inte med så mycket hemma... Vi ligger som sagt lite efter med adventstöket. Jag försöker just nu komma ikapp med siffer-ljuset.
Simon har satt upp ljusslingan på balkongen ikväll som vi köpte på Ullared igår.
Balkongen sitter utanför vårt sovrum. Jättemysigt med en ljusslinga utanför!
Har hunnit med att stryka några juldukar också men nu orkar jag inte mer... Dessutom insåg jag att jag behöver köpa två eller tre nya dukar. Förmodligen åker vi till IKEA imorgon, vi behöver ju införskaffa gardinstänger. Julkalendern har jag inte sett något avsnitt av än heller. Hade tänkt kolla ikapp på SVT-play ikväll men nu är jag för trött.
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0