Gröt och tjöt

God lördagskväll!
Lugn dag här. Haft årets sista lördagsöppet på Tårtdecor och har sedan varit hos Simons morfar.
Han hade ordnat så fint med gröt, smörgåsar, pålägg, grönsaker och jordgubbstårta.
Själv har jag inte riktigt förstått mig på det där med ris i vitt klet. "Kräsen" som jag är.
Jag satt och tjötade med Simons kusin som är duktig på att fota. Han försökte lära mig en del om bländare och slutartid och jag försökte ta in så mycket kunskap jag bara kunde. Provade massa med min systemkamera. Men jag inser att det kommer ta ett tag innan jag helt förstått. Inte lätt att minnas alla finesser och inställningar. Men som vi alla vet ger ju övning färdighet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0