Glad Lucia!

Som jag skrev förra året tycker jag att luciamorgon är mysigaste morgonen på hela året. Så imorse satt jag givetvis bänkad med frukost framför tv:n kl 7 och tittade på luciafirandet!
Vad kul att Helen Sjöholm och Benny Andersson var med!
När jag kom till jobbet sen möttes jag av mina härliga arbetskamrater och julmusik, levande ljus, lussebullar, pepparkakor, glögg och hembakt tunnbröd! Underbart!
Vi bestämde att vi skulle ha glitter i håret och våra röda Tårtdecor-tröjor på oss idag ;)
Ursäkta för suddiga mobilbilder. Bilden nedan har jag tagit från Agnetas Instagram. Känner mig mindre tjuvaktig om jag berättar det, haha ;)
Har varit en seg dag eftersom vi är mitt i vår inventering. Men mysfaktorerna överväger tråkigheterna :)
Nu ska jag försöka bestämma var vi ska ha granen... Uppe eller nere...?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0