Färdigpyntat

Äntligen!
Nu är varje julgardin, varje julduk och allt julpynt framme! Puh! Fy vad skönt! Nu försvinner en hel del stress. Äntligen! Framför allt är det kul att jag hann bli klar tills lucia. Jag älskar verkligen lucia, tycker lucia är minst lika mysigt som julafton. Så nu laddar jag för att gå upp tidigt imorgon och äta frukost med lussebullar och pepparkakor framför tv:n med luciafirandet. Mys!
 
Apropå lucia, det här trevliga har pågått i vårt hus ikväll:
Men varken jag eller Simon deltog i detta. Jag kom inte hem förrän strax innan det var slut. Sen har vi ju haft fullt upp med att fixa och pynta.
Nu står luciatåget redo för morgondagen.
Fick en julen av mamma idag. Den fick hamna i fönstret på kontoret vilket verkligen höjde mysfaktorn.
Nej nu är det hög tid att sova! Sitter nästan här och somnar... God natt! Hoppas ni får en mysig luciamorgon!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0