Dan före dopparedan

Nu ligger alla klappar färdiga under granen.
Vinden viner utanför och snön vräker ner, är nästan svårt att avgöra om det är snö eller regn. En storm skulle visst dra in ikväll, dags för oss att ge oss av. Vi ska åka till Simons föräldrar nu och sova där tills imorgon eftersom vi ska fira jul hos Simons föräldrar i år. På juldagen åker vi till mina föräldrar. På annandagen blir det lite julfirande med båda våra familjer hemma hos Simons föräldrar. Sen är det dags att jobba igen.
 
Med andra ord kommer jag förmodligen inte blogga imorgon då jag inte är hemma. Därför vill jag nu önska er alla en riktigt God Jul! Hoppas ni får en fridfull julafton och tänker en stund på varför vi faktiskt firar jul. Merry Christmas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0