Årets första julfest

Ikväll har vi varit på årets första julfest! Närmare bestämt Second Hands julfest på kvarnkullen i Kungälv.
Kanske inte riktigt en julfest för min åldersgrupp, men vi hade gjort en deal jag & Simon, Miriam & Johnny, Simon & Hanna att om vi alla tre par gick så skulle det bli roligare ;) Och det var allt trevligt att få vara med!
Andreas Wijk och Rickard Gunnargård uppträdde med några jullåtar (Rickard spelade på min och Simons vigsel för er som var där, så vet ni vem det är).
Underhållning från scen.
Pingstkyrkans Internationella Arbetsgrupp berättar om de insatser vi gjort i Bangladesh tack vare pengarna som samlas in via Second Hand.
 
Årets nästa julfest hägrar redan nästa vecka då det är Bara Varas julfest: BARA SITTA UPPE!
Missa inte det!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0