Kalas x2

Igår efter jobbet åkte vi på 1-års kalas för mitt kusinbarn.


Direkt efter det åkte vi ut på grillkväll på Marstrand. Vi firade Hanna som fyllde år i fredags.

Hannas familj har fantastisk utsikt från deras fönster!


Killarna hade kul i soffan med 3D-glasögon och trailers eller vad de nu kollade på.


Sen gick vi och badade. Eller jag badade inte, huh kände inte alls för det. Men de som badade sa att det var skönt i vattnet.

Solnedgången över Marstrand var fantastisk.

Idag var vi först på gudstjänst i Kungälv. Sen åt vi middag hemma hos mamma och pappa. Min moster, hennes man och ett kusinbarn har varit på besök några dagar så vi hann träffa dem innan de åkte hem igen till småland. Min kusin och hennes familj kom förbi en stund också för de hade varit och tältat på Marstrand.  
Alla älskar Marstrand<3 ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0