Informationsspridning

Vilken administrationskväll det har blivit!
Ända sedan jag kom hem vid kl 19 fram till nu har jag bara mailat, smsat och skapat event på facebook.
Efter församlingsledingsmöte i tisdags och ungdomsråd igår har jag mycket att fixa.
Typiskt ordnande och planerande inför terminsstart.
Jag har sagt det förr och säger det igen, jag tror det kommer bli en så bra höst!! :D

Något annat som är kul är att nu har fönstrena och dörrarna satts in i Tårtdecors nya lokaler! Kolla HÄR! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0