You are my future

Känns som om någon drämt till mig med en tegelsten.
Är så fruktansvärt trött. Sömnig. Helt slut.
Det började direkt när jag klev ut genom dörren från sportlife.
Tog jag ut mig så idag?

Men trots min sega sömnighet har vi lyckats röja undan i vardagsrummet.
Imorgon någon gång mellan kl 07.30-17.00 (när vet man ej) kommer det "hantverkare" hit och ska dra in "framtidens bredband" i lägenheten. Jippi. Vi använder inte ens husets bredband för vi har SGS Studentbostäders bredband som går på ett annat nät istället. Så jag är inte alls glad åt det. Måste gå upp jättetidigt imorgon bara för att de kan komma kl 07.30 och då vill inte jag gå runt och se ut som en nyvaken rishög...
Dessutom har jag massa grejer jag behöver göra imorgon så de kan ju gå in i lägenheten (de har extra-nyckel) när varken jag eller Simon är hemma och det känns inte heller bekvämt. Nej usch, gillar det inte! Men i sådana här lägen har man ju inte så mycket att säga till om...

Nej nu ska jag ägna mig åt det här istället:

Vi har gjort ungefär en tredjedel.

Hörs imorgon!


Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆

kul att du tycker det!

ja det dröjer nog ett tag innan jag och sami tröttnar på spelande :)

2012-04-13 @ 08:42:29
URL: http://fashionstars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0