Materiella ting...

Jättetrött!
Jobb som vanligt, MRL som vanligt. Vi håller på och tvättar. Diskmaskinen rullar ;)

I övrigt håller jag på att byta namn på alla mina 394 mappar med foton. Förbereder mig för att datorn kraschar snart. Ska se till att ha alla foton och dokument på den externa hårddisken innan dess.
Lilla knappen för att öppna upp skärmen på min laptop försvann för längesen. Nu har det gått så långt att jag inte längre kan röra min skärm, alltså jag kan inte stänga den eller öpnna den. Gångjärnen har helt hoppat ur.
Eller vad säger ni, det ser inte så jättebra ut va? :P

Problemet är bara att jag inte prioriterar att lägga pengar på sådant här. Jag tycker det är tråkigt att kolla upp exempelvis ny dator eller ny mobiltelefon. Jag tänkte jämt "äh men den fungerar ju i alla fall"... Men den dagen den verkligen slutar fungera är det inte så mycket att göra. Jag har trots allt snart haft datorn i 4 år. Tur att jag har en man som är intresserad ;) Han håller på och hjälper mig att kolla upp bra och prisvärda datorer nu. Men nä, ny dator är fortfarande inte prio ett.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0