Super Mario och namnsdag

Simon överraskade mig med en liten present idag: Super Mario Bros till Wii!!

Jag tycker det här spelet är jättekul! Vi spelade det i princip hela julen och över nyår när Simons syster fick det i julklapp, tror det var julen 2010. Vi fick oss många goa skratt och roliga kommentarer!
Så det är roligt att ha det hemma hos oss nu också. Kommer få plats fint bredvid de andra spelen :)

Jag fick spelet i kombinerad påsk- och namnsdagspresent. Jag har nämligen namnsdag på fredag 20 april! Äntligen finns mitt namn med i almenackan igen!! :D Upptäckte det när jag hängde upp en almenacka på väggen i köket. Kanske har jag alltid funnits med i just den almenackan fast jag själv inte visste om det...? För i min lilla almenacka står mitt namn fortfarande inte med. Men kul i alla fall att se sitt namn i almenackan!
Eftersom jag inte är hemma på fredag så fick jag presenten nu. Så gulligt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0