Somebody That I Used To Know

Har fastnat för låten "Somebody that I used to know" med Gotye och Kimbra. Tyckte inte om den de första gångerna jag hörde den. Den är så annorlunda och konstig. Men nu gillar jag den verkligen! Den är go. 

Idag har varit en seg dag. Otroligt trött. Men vi har ändå haft en del vi behövde göra.

Var hemma på middag hos mamma och pappa. Pappa bytte däck på min bil. Mamma hade gjort en cheescake för att fira min namnsdag! Och så fick jag blommor att plantera på balkongen.


Efter det veckohandlade vi och sen har vi städat hela lägenheten och plockat bort påskpyntet. Lagom roligt. Men nu är här rent i alla fall. Hade tänkt jag skulle tvättat och städat bilen också men jag orkade verkligen inte och så regnade det ute... Då är det lönlöst att tvätta bilen.

Simon är på väg hem från innebandyn nu. Själv tänkte jag bjuda er på vad vi gjorde i Brighton hos Hanna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0