Slutet för brandvarnaren...! (finally)

Slutade jobbet för 1,5 timma sen och på den tiden har jag hunnit åka hem, äta och ta hand om disken så att köket är rent och snyggt. Älskar min diskmaskin!! Hade det inte varit för den hade jag fortfarande stått där nu, med händerna i uttorkande diskvatten...

Idag fick Simon äntligen tag på SGS. De skickade hit en kille på en gång som tog hand om brandvarnaren och satte upp en ny. En vanlig, hederlig på batteri, utan strömtillförsel. För den tyckte han var bättre. Se där ja. Äntligen är den lilla historien avslutad.

Nu sitter jag i soffan och mumsar på mitt påskägg. Inte så mycket kvar nu.
Försöker jobba bort min sparsamhet lite.
När jag var liten tog det kanske 1-2 veckor för mig att äta upp mitt påskägg.
Varför skulle jag alltid vara så sparsam, till och med när det gällde godis?!
Nej jag njuter nu på en gång, nästa vecka kan jag köpa nytt godis :P
Godast är de fina påskhararna från Belgiska Pralinboden.

Kl 20.oo ikväll är det final i Top Model Sverige! Spännande!
Så innan dess ska jag kolla klart på förra veckans avsnitt.
Och så ska ni ju få mina bilder från påskafton ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0