Penaler man blir glad av att ha!

Efter gudstjänsten åkte vi och hämtade ut biljetterna till Nickelback!!
Så nu när vi har dem här hemma känns det ännu mer verkligt.

Vi valde sittplatser.
Hade sittplatser både på Green Day och på U2.
Men på Takida och Kent stod vi.
Beror lite på i vilken sal/arena konserten hålls tycker jag.
Inne i Lisebergshallen, där Takidas och Kents konserter var, vilken är en förhållandevis liten arena, var det inga problem att stå och knö bland allt folk.
Men nere på Ullevis golv, där Green Day och U2 spelade, vill jag inte ens tänka på att ge mig in...!
Hovet är väl egentligen inte jättestor den heller, större än Lisebergshallen men mindre än Scandinavium. Vi hade kunnat välja ståplats där, men äh, det är allt skönt att kunna sätta sig om man vill det! ;)

Något annat underbart jag införskaffat idag är Breaking Dawn part I dvd'n!! :D

Nu har jag mer än tre timmar extramaterial att se fram emot!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0