It's friday, I'm in love

Vilken underbar dag det blev!
Trots oväsen från borrning och en tidig morgon.
Resultatet blev den här boxen som hänger på väggen...

Jag har fått tag på flera härliga saker idag!

Nya träningsskor! Är super glad att jag hittade ett par som satt skönt och dessutom var snygga redan i första affären!
Senaste numret av ELLE, som jag ju nu ville köpa när jag följt Top Model Sverige.
Mörk Choklad, åh vad jag är sugen på mörk choklad!
Perfekt att köpa påskgodis efter påsk för då är priserna mycket lägre, så jag slog till på mina absoluta favoritpåskgodisar!
Ett nytt schampo som frisören rekommenderade för mitt hår.
Och sist men inte minst har jag fått mig lite ny hårfärg och en klippning.
Haha en lite oseriös bild... :P

Nu ska vi iväg på middag hos ett par vänner!
Ha en fin fredagkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0