Fredagen den trettonde

Då har jag redan varit uppe i snart 3 timmar...
Simon har åkt iväg för att skriva tenta.
Jag har ringt hantverkarna och de trodde de skulle komma till vår lägenhet någon gång efter lunch. Skönt att få ett litet besked i alla fall så man inte bara sitter här och väntar. Men då hade jag inte behövt gå upp så tidigt...!

Jaja, nu kan jag få lite gjort istället. Fast det är svårt i det här oväsendet. De har börjat borra uppe i huset nu...
Ringde till skatteverket.
"Du betjänas av 174 telefonister. Du har plats 53 i kön". HJÄLP! Jag tänkte det här kommer ta lååång tid!
"Din beräknade väntetid är 5 minuter". Oj! Plötsligt var jag nummer 7 i kön och sen kom jag fram. Tog väl 2 minuter kanske :)

Idag är det fredagen den trettonde.
Jag och Simon har varit gifta i 8 månader idag!






Idag fyller även pappa år! GRATTIS på födelsedagen!



Kommentarer
En chic mammas bekännelser

jag får gratulera så mycket !! har du/ni för planer för dagen ? :)

2012-04-13 @ 11:42:45
URL: http://frureinhold.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0