Köksolycka

Älskar mina lediga fredagar!
Efter en promenad till affären stod bakning på schemat!

Jag bakade chokladmuffins och kolakakor till Bara Vara ikväll! Vill du smaka så KOM!!


Men något tragiskt hände :(
När jag skulle diska och hälla upp diskmedlet i vattnet så var jag så hal om händerna så den fina diskmedelsflaskan från Cult som vi fick i bröllopspresent bara gled ur händerna på mig och rätt ner på köksmattan. Diskmedlet flöt ut överallt. Åh så dumt!! Jag som tyckte om den så himla mycket! :(
 
Därför har jag nu varit och köpt mig en ny! :) Ville inte vara utan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0