Jag ska bara...

Klockan är typ halv 10 (drygt) och NU ska jag börja min lediga tid för den här dagen!
Okej det beror väl lite på hur man definierar ledig tid men a...
Nu ska jag göra sådant jag VILL göra.
Samtidigt är jag jättetrött så jag borde egentligen gå och lägga mig...

Såg precis att blogg.se äntligen kommit med en app så man kan blogga från sin mobil!! Blev jätteglad! Sen insåg jag att appen bara är till för iphone än så länge. Jag har ju HTC. Dumt.

Något som däremot gör mig riktigt glad och längtansfull är att jag har bestämt mig för att shoppa kläder på lördag! Minns inte sist jag köpte kläder alltså... Det är lite andra saker som varit fokus på sistone... Sen får jag lite kläder då och då ändå... Men det ska ändå bli jättekul att gå i affärer och bara prova massa! Vill verkligen uppdatera min garderob. Nu när sommarkläderna har åkt ut i förrådet finns det mer plats för nya kläder ;) Så nu ska jag nog ta och gå igenom vad jag behöver och inte!

Något annat man kan se fram emot är Cafét på Mimers Hus som vi kör igång med på FREDAG kl 2o.oo!
Kom och Bara Va vettja! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0