It can only get better

Idag är jag gladare.
När jag körde hem från jobbet på motorvägen och såg att himlen var blå igen kände jag "jo men det blir nog bra ändå!" :)
Min stackars matta som fick all diskmedel på sig förra fredagen är nu ren.
Simon står i köket och gör kycklingpaj.
Jag ska få manuskorten överstökade så jag kan hitta på nåt kul istället.
Och vet ni?! Hyllan kommer komma upp IKVÄLL! :D Hålen är borrade och klara. Nu är det bara skruvarna kvar. Jippi! Det är inte lätt med betongväggar överallt alltså...
Ska snart stämma träff med vår bröllopsfotograf också så vi kan få tag på bilderna.
Ja det rullar på...

Kan passa på att bjuda på några bilder från när vi firade Ellinor, innan jag tar tag i plugget ;)


En liten bild på den fina tårtan hon dekorerat

och cupcakes hon gjort!

Dock blev de två längst fram lite suddiga...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0