Isn't it strange how we all get a little bit weird sometimes

Idag hade jag första och sista eftermiddagen hemma denna vecka.
I'm a busy girl...
Håller på att greja här hemma!! ÅH jag fullkomligt ÄLSKAR det! :D
Komma i ordning och fixa!
Håller på att ställa bröllopspresenterna där jag vill ha dem och organiserar om i skåpen!
Det blir så fint så!
Är jag knäpp som tycker det är så kul?
Åh till helgen vill jag åka till ikea och köpa fler hyllor! Wiiiii!

Men nu ska ni få se dag 7 från vår resa, en av de bästa dagarna. Det var nog utan tvekan den roligaste dagen i alla fall! Simon var äntligen helt frisk och jag proppade mig full med värktabletter. En riktigt bra dag! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0