Happy Birthday Zandra!

Hipp hipp hurra på din födelsedag Zandra!
Min vän Zandra som bor nere på New Zealand fyller år idag!
Men om jag minns det hela rätt ligger hon ca 10-12 timmar före oss så hennes dag är snart slut...

Nu har jag tyvärr inte träffat Zandra sedan januari 2010.
Så här är senaste bilden jag har på henne.

Zandra ska nämligen gå och gifta sig (!) och bli äkta nya zeeländare, hon ansöker om uppehållstillstånd (eller vad det nu heter) och får därför inte lämna landet på ett tag.
Lycka till med alla bröllopsplaner och studier Zandra!!
Hoppas du haft en fantastisk dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0