God natt i min ensamhet

Ikväll är en sådan där kväll då Simon är på Sahlgrenska.
Ensamt är det.
Men jag har i alla fall haft Alexandra och Hanna hos mig en stund, tur det!

Jag har fått så ont i min vänstra fot och jag vet inte vad jag gjort! Kan jag ha vrickat till den igår när vi städade och röjde kanske? I morse kändes det bara lite men under dagen har det blivit värre och värre och nu kan jag knappt stödja på den. Tyvärr har jag ingen voltaren hemma eller något sådant där... Vi har inte införskaffat det ännu. Typiskt.

Men nu ska jag försöka somna så får jag hoppas att foten är bätte imorgon...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0