Det går nog inte att förneka det längre...

...hösten är här nu. Hujedamej.
Men å andra sidan, hösten betyder många mörka, mysiga kvällar hemma, levande ljus och gosiga tröjor! Så visst finns det något att se fram emot!

Men idag var vädret bara föör tråkigt. Har precis kommit hem efter en lång dag i Kungälv som började med sol men slutade med ösregn och blåst. Blev pisseblöt när jag fick gå från bilen till porten utan paraply, vilket jag lämnat hemma eftersom solen lyste när jag gick hemifrån imorse.

Men nu glömmer vi att regnet smattrar mot rutan, nu tar vi och drömmer oss bort till sol och värme istället. Bröllopsresan, dag 6 kommer strax! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0