Be my everything

Nu är det slutgiltigt, definitivt och verkligen över.
Personalvetarprogrammet är historia.
Okej kanske inte riktigt än, men idag har vi i alla fall haft vår presentation av uppsatsen för företaget, så nu blir det inget mer sådant för mig. Nu lägger vi grejerna på hyllan (eller rättare sagt i förrådet...)
Presentationen gick bra i alla fall tycker jag. Det var intressant och nästan roligt!
Så inget att klaga på där inte.

I övrigt har helgen varit händelserik!
Hela lördagen hjälpte vi Ellinor att flytta.
Vi hann även svänga förbi Alexandra och säga grattis! :)

Kvällen avslutades trött och slut i soffan med pizza och Pirates of the Caribbean 4, som jag inte hade hunnit se än.

Igår efter gudstjänsten åt vi middag hos Simons familj och visade bilderna från bröllopsresan. Sen fikade vi hos Linda & Emanuel!
Det va en liten snabb-resumé det! Nu ska jag försöka somna innan kl 12! Vi får väl se hur det går... :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0